Alla inlägg under november 2014

Av Patrizia Andersson - 22 november 2014 22:38

Hejhej!
Nu har vi landat lite här hemma & det börjar gå bättre men det hände även något konstigt idag. Jag bestämde mig för att ta med mig min systers hund på en långpromenad & när vi hade varit ute en stund & gått så såg jag en fotbollsplan som var kol svart & som ni kanske inte vet så har jag alltid varit jätte rädd för mörkret då menar jag verkligen rädd, så då tänkte jag att; Vafan kan hända? Sen försökte jag att gå ut lite på planen, men kom inte så långt in men blev endå väldigt stolt över mig själv.. så kände jag för ett kort ögonblick att jag blev fruktansvärt GLAD! Men tyvärr så höll det inte i sig speciellt länge då jag började tänka på min saknade farfar & Minna. Då blev jag bara sjukt förbannad igen. Det känns så j*vla tråkigt att aldrig kunna få behålla glädjen..
Försöker träna på att ta emot komplimanger & att övervinna min räddslor men fan vad det är svårt! Det är alltid något som kommer ivägen, som om att något saknas? Helt ärligt så kan jag inte ens komma ihåg då jag var glad senast eller bara kände att jag älskade något! Det känns väldigt tomt för jag vill ju såklart kunna glädjas åt saker & även kunna gråta men det går verkligen inte.. allt jag känner är hat!

Menmen.. nog om det..
allt flytter på som det ska & jag fyllde även år i torsdags! & gick på VIP-Bio med min syster på mockingjay!
Den enda filmen jag verkligen känner något för! SÅ OTROLIGT BRA!
Den dagen var så uppskattad! Nu är jag på jakt efter en sån affish på hunger games men när dom kostar & jag inte har så mycket pengar så får la reklamen på bussarna vara lite ögongodis till pengarna kommer! :)

Av Patrizia Andersson - 16 november 2014 02:03

Herregud vad tomt det var här, helt glömt bort att skriva, eller, egentligen inte, jag har inte haft tid.
Det har verkligen varit fullt upp med allt vad flytten innebar.
Det var ju ett tag sedan jag arbetade så här fysiskt, så nog känns det allt.

Flytten har gått jättebra. Jag tackar verkligen alla inblandade. ? Jag saknar Göteborg hela tiden men pappa har iallafall kommit hem så det känns bra, men det var såklart värst i början med min längtan till kära Göteborg. Nu har jag börjat smälta det just för att jag har saker att göra om dagarna.

Huset är lite kaos-artat just nu. Det står fortfarande kartonger lite här och var trots att huset är stort. Men, vi ska nog fylla upp det här också snart. :D Bara ett stort vardagsrum på undervåningen som nästan är helt tomt. Står en soffa, hyllor och en hög av kartonger, men ändå ser rummet så tomt ut.

Dröjer nog inte länge innan jag flyttar tillbaka till Göteborg!

Men nej ni, nu ska jag duscha och hoppa i säng. Jag ska också fixa lite bilder, men det är roligare när allt är i ordning. Ciao sålänge!

Ovido - Quiz & Flashcards