Direktlänk till inlägg 10 september 2015

Jag älskar min familj MEN

Av Patrizia Andersson - 10 september 2015 19:27

Nu är jag tillbaka igen..
Det är helt sjukt hur fort tiden går, men ändå så långsamt..
Jag har börjat få funderingar på om man kanske skulle söka eget snart, kan inte bo kvar här då jag inte mår bra av det. Allt detta tjat om att saker ska vara si&så eller att jag gör så & inte sådär. Jag har ju dock ingen egen ekonomi så därav problem men här kan jag inte stanna längre. Jag känner att det börjar närma sig sin tid att flytta ut & stå på egna ben. Jag älskar såklart min familj MEN jag kan inte låtas behandlas såhär längre då jag aldrig får frid med mig själv. Jag ska börja skolan nu är det tänkt & det ska ju bli kul (HOST) nej helt ärligt så vill jag absolut inte det då jag känner att jag inte är redo för det & skulle hälst vilja ha ett jobb så jag kan få in lite pengar & kunna försörja mina djur för på 1050 kommer jag inte långt.. Jag fattar inte riktigt hur jag ska få min familj att fatta att jag inte pallar med detta ständiga bråk som är hemma hela tiden. Jag vill så gärna att det ska funka men det gör det inte. Min familj kommer aldrig att ändra sig & jag måste på något sätt komma loss.. Vart ska jag ta mig till? Vart ska jag söka hjälp? Finns det ens någon hjälp att få? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrizia Andersson - 19 november 2015 05:07

Min kära älskade farfar... Nu har det gått 2 år sedan du somnade in, saknaden är så jobbig och det gör ont i hela kroppen av saknaden till dig. Vad jag önskar att du fanns här hos oss i stället, du hade alltid förmogan att göra en glad och det va...

Av Patrizia Andersson - 4 oktober 2015 21:43


     My heart sank. I couldn't move.  I couldn't think. and now that i've managed to at least move. all I can think about is one moment.  You and I shared years ago. over and over that same insignificant moment. Repeats in my head. ...

Av Patrizia Andersson - 18 september 2015 18:57

Ja, nu vet jag inte hur jag ska börja. Vad jag än skriver kommer det ju bara att låta som ett jävla gnäll. Men saken är den att jag under de senaste månaderna succesivt börjat tappa viljan att leva. Trodde det skulle vända, för det har det alltid gjo...

Av Patrizia Andersson - 22 juni 2015 17:50

Folk som sitter och har näsan i sin mobil och svarar på saker som står på facebook, eller svarar på sms eller något annan social media. Jag stör mig faktiskt på att mitt i ett samtal så tar personen upp sin mobil och börjar svara på något som de sk...

Av Patrizia Andersson - 6 december 2014 14:26

Hans sa till Greta: Vi lägger ut brödsmulor, så vi hittar hem igen för det vore hemskt om vi gick vilse. I år gick jag vilse och att gå vilse på färden är beklagligt. Men att glömma orsaken till färden är ett ännu värre öde. När man tappar bort ...

Ovido - Quiz & Flashcards