Alla inlägg den 7 september 2014

Av Patrizia Andersson - 7 september 2014 16:48

Som Rubriken lyder så måste jag få min farmor att lägga av med alkohol.

Hon har alltid haft sina dagar då hon druckit mycket då hon blivit extremt jävla påfrästande irriterande jobbigt, seg/efterbliven i huvudet pga av alkohol. De är inte så att hon går ut och festar med några på en fredag, utan att hon sätter sig och dricker 2-3 dagar i rad nykter i 1dag upp till en vecka.

Från början va de inte så farligt hon drack relativt ofta, Men inte så hon blev as full Dvs kan inte gå utan och trilla osv. 75% av alla bråk som jag haft med min farmor uppstår pga av alkohol dvs när hon har druckit för mycket.

Nu så har hon haft 4 jävla alkis dagar och varken jag eller någon annan i familjen pallar trycket längre, under dom här 4 månaderna så har hon ramlat och fört ett jävla liv.

Iaf så går hon och whinar om att hennes kropp gör ont men hon tänker inte uppsöka sjukhus för hon vill hellre sitta hemma och köra sitt jävla alkis race.
Givit förslaget om sjukhus 150 gånger. Helt jävla sjukt.....

Hon har bara varit inne och whinat om sin jävla kropp självklart lika full som dom tidigare dagarna,

Om jag tar upp hennes drickande eller min syster gör det så är vi dumma i huvudet och ska skita i vad hon håller på med.

Själv så pallar jag inte med en farmor som är en jävla alkis ramlar och beter sig som ett as och är på allmänt fuckat jävla humör pga av alkohol.

Och som sagt vad fan ska jag göra åt de? med tanke på att jag inte kan prata om hennes drickande.

Vill verkligen bryta ner henne på något sätt så hon ska fatta hur jävla mycket hon förstör med sitt jävla drickande, orkar inte rabbla upp allting här.

För övrigt är min farmor världens snällaste i nyktert tillstånd men satan själv när hon har druckit.

Så vad hade ni gjort?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards